Monday, August 1, 2011

r a h s i a w a n i t a

  1. Apabila dye tdak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya,lbeh baek kamu bgi dye msa umtuk menerangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dgn ucapan maaf..
  2. sekiranya seorg wanita jatuh cinta dgn seorg lelaki,lelaki itu sentiasa ada di fikiranya walaupun ktika dye sedang keluar dgn lelaki lain.
  3. takkala lelaki yang dye suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya,dia akan cair seperti COKLAT dan sering kali dia akan cba lari dri bertatapan mata dganmu..
  4. wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa..muzik,puisi dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka..
  5. bersikap terlalu seirius boleh mematikan mood wanita..adakalanya wanita mahu bersama kamu dlm ruang santai dan penuh gurau senda..
  6. sekuntum senyuman memberi seribu erti bgi wanita..jadi jgn senyum sebarangan..biasalah perempuan adakalanya cepat perasan dan hatinya cepat terbuai.
  7. dalamnya cinta,perempuan apabia menyelak album yang telah ciap,gambar yang pertama dilihat adalah teman lelakinya..begitulah juga kala membaca zodiak..dirinya adalah yang kedua selepas mengetahui hal kamu..
  8. bekas teman lelaki akan sntiasa difikiranya tetapi lelaki yang dicintainya sekarang akan berada di tempat istimewa iaitu dihatinya.jadi jangan cemburu kalau sesekali dia tersebut pasal "ex"nya..
  9. apabila seorang wanita mengatakan dia sedang sedih,tetapi dia tidak menitiskan air mata,itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya..
  10. wanita suka sesekali orang yang disayanginya mengadakan suprise buatnya,sekadar hadiah,bunga,atau mungkin kad ucapan yang romantis..mereka akan terharu dan merasakan bahawa dirinya dicintai setulus hati.percayalah.dia tidak akan cari yang lain..
  11. tidak susah menjaga hati wanita..dye cuma mahu kamu menyayanginya sepenuh hati..kalau benar kamu mencintainya,lihatlah bagaimana dia membalas segala kecintaan kamu itu..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.