Monday, November 21, 2011

akhir NYA




akhirnya SHAHRUL ANUWAR BIN MOHD UMAR telah menamatkan pengajianya d KOLEJ POLY TECH MARA..tuhan je taw perasaan aq ni mcmna,sedih hgga x terkata..menangis cmpai mata bengkak n lebam..kalo aq nangis air mata darah pon dye x kn ptah blik..aq pon x taw nk wat cmne,redha,pasrah jela..walau mcmna pon pengajian harus d truskan..paz ni summit mnjadi tmpat kenangan,dh x de nk lpak g dkat sportlight.dh x de g nk tgok wyang dkat bpmall.pada 20/11/2010 berakhirlah kisah aq  n dye d batu pahat.nseb aq de kwn2 yg sokong aq dri belakang.thanks kowg bgi aq semangat.


ni la segala kenangan aq n dye..owhh tuhan,tabahkan lah ati aq ni..chayok zaty ko boleh..bkanya lme g pon ko dkat bp 2.setahun je g..x pe,dye pon dh ckp t nk dtg tgok aq,x pon aq g sna tgok dye..dh,aq x snggop g nk cite smbil menitiskan air mata..sedih nya..slalu gurau2 dgn dye..skrg dh x leh dkat2 dh x eh nk mnja2.kalo nk pon dlm mcg jela..x pe2,bkanya dye tggalkn ko pon,cma dye x de dkat sisi aq je..xpe2,1/12/2011 t kte g tgok ombak rndu erk b..hehe..cyg syg b cgt2..luv u 4 ever..

Monday, October 31, 2011

Tuesday, October 4, 2011

Saturday, September 24, 2011

GASTRIK!!


Seseorang yang menghidap penyakit gastrik atau dalam istilah perubatan disebut ‘Penyakit Peptik Ulser’, sering mengalami pedih ulu hati.
Ia kerap berlaku dalam keadaan perut yang kosong, terutama pada waktu lewat malam atau awal pagi.
Kepedihan yang dialami oleh penghidap penyakit peptik ulser ini berbeza, tetapi berada dalam lingkungan sakit sedikit hingga kepada sakit yang teruk berdasarkan tahap penyakit yang dihidapi. Biasanya, apabila rasa pedih ulu hati menyerang, kebanyakan pesakit akan segera makan atau meminum sesuatu seperti susu atau makanan lain untuk melegakan kepedihan ini.
Seperti yang saudara katakan, apabila muntah saudara akan berasa lega. Sebenarnya, muntah juga membantu untuk melegakan rasa kepedihan.
Selain pedih ulu hati, kadangkala pesakit gastrik berasa sebu pada bahagian atas perut. Mereka juga sering mengalami jeluak dan sedawa. Ada juga kes yang dikategorikan sebagai teruk, pesakit akan buang air besar cair.
Penyakit peptik ulser adalah sekumpulan penyakit yang disebabkan oleh asid di dalam sistem penghadaman perut. Ia merangkumi penyakit ‘Duodenal ulser’, ‘Gastric ulser’ dan ‘Refluks Oesophagitis’.
Ia berpunca daripada asid yang merosakkan dinding perut. Sebahagian daripada pesakit gastrik ini mempunyai kuman ‘Helicobacter pylori’ dalam perut mereka, yang bertindak melemahkan ketahanan dinding perut daripada ancaman asid.
Komplikasi yang mungkin berlaku kepada pesakit peptik ulser atau gastrik termasuklah pendarahan, kebocoran dinding perut dan stenosis iaitu perut sumbat. Semua komplikasi ini dikategorikan sebagai teruk dan boleh mengancam nyawa.
Sekiranya seseorang itu mempunyai tanda penyakit gastrik adalah baik bagi mereka mendapatkan khidmat nasihat dan rawatan doktor.

Friday, September 23, 2011


JULAI
  • seronok didampingi
  • banyak berahsia dan sukar dimengerti ( terutama lelaki )
  • agak pendiam kecuali diransang
  • ada harga dan maruah diri
  • tidak suka menyusahkan orang lain tetapi tidak marah jika disusahkan
  • mudah dipujuk dan bersikap lurus
  • sangat menjaga hati orang lain
  • sangat peramah
  • emosi sangat mendalam tetapi mudah terluka hati dan lambat pulih
  • berjiwa sentimental
  • kurang berdendam
  • mudah memaafkan tetapi sukar melupakan
  • tidak suka benda remeh temeh
  • membimbing cara fizikal dan mental
  • sangat peka, caring dan mengasihi serta penyayang
  • layanan serupa kepada semua orang
  • tinggi daya simpati
  • pemerhatian yang tajam
  • suka manilai orang lain dengan pemerhatian
  • mudah dan rajin belajar
  • suka muhasabah diri
  • suka mengenang peristiwa atau kawan lama
  • suka mendiamkan diri dan duduk di rumah
  • suka tunggu kawan tapi tak cari kawan
  • tak agresif kecuali terpaksa
  • lemah dari kesihata bahagian perut
  • mudah menjadi gemuk jika tak dikawal
  • minta disayangi
  • terlalu mengambil berat
  • rajin dalam membuat kerja

Tuesday, August 30, 2011

baju raya kami..hehe



                              
                                 

Sunday, August 28, 2011

selamat hari raya!!

salam sume..
rasanya mcm dh lme x update blog kn..
sbb bz..yela..dgn exam midteam g,persiapan raya last mnit..
thun ni aq rsa thun yg amat bermakna wat aq..
sbb aq raya bersma org tersayang 
(SHAHRUL ANUWAR BIN MOHD UMAR)
26/8 ari 2 aq blik kl dgn shahrul dlm kol 11.30 cmpai dlm kol 2.30
paz 2 kteorg troz g midvalley sbb nk blik skli dgn mak shahrul..cmpai umh shahrul dlm kol 6...
paz  aq tlong mak dye msak..mak dye pon pham aq x leh mam pedas so mak dye x dela msak mkanan yg pedas..aq tlong mak dye masak kubis msak lemak..nyum2..sdap mak shahrul msak..
pada keesokkan harinya 27/8 shahrul,adik pompuannya siti aishah n aq pergi ke jalan TAR.sbb aq n shahrul je yg lom beli baju raya g..ptotnya mak shahrul nk wat thun ni bju wane hjau,paz 2 x jdi lak,mak dye nk wat wane merun..so aq n shahrul pn jlan2 la kt jalan tar..kteorg dpt beli bju yg wane nya serupa..seronoknya..paz dh beli 2 kteorg jlan2 cmpai ke masjid india..dlm kol 2 kteorg pon blik la umh..sbb masing2 dh pnat..g pon aq n shahrul nk tgok wyang cite "FINAL DESTINATION 5"
tpi sayangnya umor 18 thun je leh masok..adik shahrul lom ckup umor g..jadi x leh la msok..dlm kol 4 kteorg cmpai umh..penatnya jgn ckp la..tapi pape pon mmg seronok sbb beli bju raya sama2..
b,cyg mntak maap psal dkat TBS tadi..bkanya cyg sngaja nk spoil kn mood b tpi b taw jela cyg x berapa sehat.cyg mntak maap g skli.cyg mnyesal cgt wat b mcm 2.ptot nya cyg nk je ptah blik masa nk trun kt bas 2,cyg rsa mcm nk lari blik kt b n peluk b kuat2..tpi apakan daya,skit perot cyg mnjadi2 msa 2.t b dtg raya umh cyg kta mntak maap face 2 face ok..
SELAMAT HARI RAYA SHAHRUL ANUWAR BIN MOHD UMAR,CYG TAW CYG BYK WAT  B MARA,SAKIT ATI KN..DISINI CYG NK MNTAK MAAP DRI UJONG RMBOT HNGGA HUJUNG KAKI.HALALKN MKN MNUM CYG SLAMA DGN B.HARAP AMPUNKN KALO CYG DE TERTPU B KE.SABA MELAYAN KERENAH CYG SLAMA NI.LUV U 4 EVER!!!



Monday, August 1, 2011

r a h s i a w a n i t a

  1. Apabila dye tdak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya,lbeh baek kamu bgi dye msa umtuk menerangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dgn ucapan maaf..
  2. sekiranya seorg wanita jatuh cinta dgn seorg lelaki,lelaki itu sentiasa ada di fikiranya walaupun ktika dye sedang keluar dgn lelaki lain.
  3. takkala lelaki yang dye suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya,dia akan cair seperti COKLAT dan sering kali dia akan cba lari dri bertatapan mata dganmu..
  4. wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa..muzik,puisi dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka..
  5. bersikap terlalu seirius boleh mematikan mood wanita..adakalanya wanita mahu bersama kamu dlm ruang santai dan penuh gurau senda..
  6. sekuntum senyuman memberi seribu erti bgi wanita..jadi jgn senyum sebarangan..biasalah perempuan adakalanya cepat perasan dan hatinya cepat terbuai.
  7. dalamnya cinta,perempuan apabia menyelak album yang telah ciap,gambar yang pertama dilihat adalah teman lelakinya..begitulah juga kala membaca zodiak..dirinya adalah yang kedua selepas mengetahui hal kamu..
  8. bekas teman lelaki akan sntiasa difikiranya tetapi lelaki yang dicintainya sekarang akan berada di tempat istimewa iaitu dihatinya.jadi jangan cemburu kalau sesekali dia tersebut pasal "ex"nya..
  9. apabila seorang wanita mengatakan dia sedang sedih,tetapi dia tidak menitiskan air mata,itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya..
  10. wanita suka sesekali orang yang disayanginya mengadakan suprise buatnya,sekadar hadiah,bunga,atau mungkin kad ucapan yang romantis..mereka akan terharu dan merasakan bahawa dirinya dicintai setulus hati.percayalah.dia tidak akan cari yang lain..
  11. tidak susah menjaga hati wanita..dye cuma mahu kamu menyayanginya sepenuh hati..kalau benar kamu mencintainya,lihatlah bagaimana dia membalas segala kecintaan kamu itu..

Friday, June 24, 2011

luahan hati wanita...





Andainya lelaki tahu..
Apabila seorang perempuan jatuh cinta,
lelaki itu tidak semestinya punya segalanya
tetapi lelaki itu adalah segalanya di hatinya.
Andainya lelaki tahu..
Apabila seorang perempuan itu mengalirkan air mata,
itu bukan bermakna dia lemah,
tetapi dia sedang mencari kekuatan
untuk terus tabah menyintai lelaki itu.

Andainya lelaki tahu..
Apabila seorang perempuan marah,
memang dia tidak mampu mengawal perasaannya
tapi percayalah, itulah maknanya
dia sangat mengambil berat dan menyayangi lelaki itu.

Lihat saja pasangan yang baru bercinta, mereka jarang bergaduh.
Tetapi percayalah semakin bertambah sayang mereka pada seseorang,
semakin pula banyak pertelingkahan yang berlaku.

Andainya lelaki tahu..
Apabila perempuan bercakap banyak,
dia tidak pernah bermaksud untuk membuat anda rimas,
tapi dia mahu lelaki mengenalinya dengan lebih dekat.

Andainya lelaki tahu..
Apabila perempuan berkata dia mahu anda berubah,
itu bukan bermakna dia tidak mahu menerima anda seadanya,
tetapi dia mahu menjadikan anda lebih baik,
bukan untuk dirinya,
tetapi untuk masa depan anda.

Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan cemburu dan tidak percayakan anda,
bukan bermakna dia tidak sayang..
tetapi dia terlalu sayangkan anda
dan masih menganggap anda anak kecil
yang masih memerlukan sepenuh perhatian.

Kadang2 dia terlalu risau sekiranya terlalu percaya,
anda akan mengkhianati kepercayaan yang diberi.
Naluri keibuannya sangat kuat.
Dia hanya mahukan yang terbaik untuk anda.

Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan merajuk,
jangan kata dia mengada-ngada.
Dia bukannya mahu dipujuk dengan wang ringgit
atau hadiah sedozen,
tetapi cukup dengan perhatian
yang boleh buat perempuan rasa dihargai.

Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan jarang mengatakan ‘i love u’,
itu tidak bermaksud dia tidak menyintai
tetapi dia mahu lelaki itu merasai sendiri cintanya,
bukan hanya hadir dari kata-kata
tetapi juga melalui bahasa tubuhnya.

Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan kata dia rindu sama kamu,
dia benar-benar maksudkannya.
Apabila berjauhan, bayanganmu akan sentiasa bermain di mata.

Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan kata lelaki lain itu lebih baik dari kamu,
jangan percaya kata-katanya
kerana dia hanya mahu menguji kamu.
Dia mahu melihat sejauh mana kamu sanggup menjadi yang terbaik di matanya.
Walaupun sebenarnya memang kamulah yang terbaik di hatinya.

Selagi dia dengan kamu, percayalah,
walaupun perempuan menganggap masih ramai lagi yang lebih baik di matanya
tetapi di hatinya, kamu tetap yang terbaik.

Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan menjadi degil,
dia bukan bermaksud untuk menjadi degil
tapi dia mahu melihat
sejauh mana lelaki itu mampu bersabar dengan kerenahnya.

Percayalah, hati perempuan itu sangat lembut.
Andai kena caranya,
jangan terkejut kalau akhirnya dia menukar fikirannya dalam masa sesaat.

Andai lelaki tahu..
Apabila perempuan berkata,
“tolong tinggalkan saya!”,
dia tidak bermaksud menyuruh anda pergi selamanya.
Dia hanya mahu menenangkan fikirannya sebentar saja.

Apabila dia kembali tenang,
percayalah dia akan mencari anda semula.
Itu tandanya dia benar-benar menyintai anda.
Perempuan sukar untuk mengawal perasaan.
Dia terlalu emosional.
Tapi dialah yang paling menyayangi anda
dan sangat sensitif dengan perubahan pada diri anda.

Andai lelaki tahu..
Sememangnya Allah menciptakan lelaki dan perempuan itu
dengan perbezaan yang tersendiri.
Tetapi sekiranya mereka saling memahami,
mereka akan saling melengkapi dan menyempurnakan.

Perempuan itu diciptakan oleh Allah indah sekali.
Di sebalik air matanya,
tersimpan seribu satu kekuatan
yang bakal menjadikan seorang lelaki itu merasa selamat bersamanya.

Biarpun zahirnya perempuan itu tampak lemah
tapi dia punya kekuatan tersendiri
yang bisa menggoncang dunia
dan mungkin bisa pula membuat lelaki menjadi lemah kerananya.

Jadi hargailah kehadiran seorang perempuan dalam hidup anda
kerana dia didatangkan bukan dengan kelemahan sahaja
tetapi dia juga ada kekuatan untuk menyokong anda
dan membuatkan hidup anda lebih sempurna.
Dialah yang bakal menjadi perempuan bekerjaya, isteri juga ibu
yang terbaik untuk anak2 anda.

jalan-jalan bersama tercayang!!





                           

Friday, June 17, 2011

lelaki akan kata....

Bila lelaki berkata...
Kalau perempuan cantik pendiam
lelaki akan kata: wow!ciri2 isteri idaman...
Kalau perempuan tak cantik pendiam
Lelaki akan kata: tak reti berkomunikasi agaknyer...

Kalau perempuan cantik berbuat jahat
Lelaki akan kata: mst ada krisis nih...kesiannyer...Kalau perempuan tak cantik berbuat jahat
Lelaki akan kata: dah la tak lawa,perangai plak mcm sial!!

Kalau perempuan cantik menolong lelaki yg kesusahan
Lelaki akan kata: wow!heroin sejati...
Kalau perempuan tak cantik menolong lelaki yg kesusahan
Lelaki akan kata: hmm...taktik nak ngorat la tu...

Kalau perempuan cantik dpt lelaki handsome
Lelaki akan kata: ok la...bagai pinang d belah dua...Kalau perempuan tak cantik dpt lelaki handsome
Lelaki akan kata: kesian...mst dah kena bomoh lelaki tu...

Kalau perempuan cantik d tinggal kekasih
Lelaki akan kata: buta kayu btol mamat tu!!Kalau perempuan tak cantik d tinggal kekasih
Lelaki akan kata: patut pon kena reject...

Kalau perempuan cantik bawa BMW
Lelaki akan kata: ntah dato' mana bela ni...Kalau perempuan tak cantik bawa BMW
Lelaki akan kata: mesti anak org kaya ni

Kalau perempuan cantik menuang air ke gelas lelaki 
lelaki akan kata: wah...caringnyer...Kalau perempuan tak cantik menuang air ke gelas lelaki
Lelaki akan kata: eleh,gedik la tu...

Kalau perempuan cantik bersedih hati
Lelaki akan kata: don't worry,i will make u happy forever...Kalau perempuan tak cantik bersedih hati
Lelaki akan kata: ckit2 nangis!!gembeng tol..ngade2 la...

Kalau perempuan cantik pandai masak
Lelaki akan kata: dah la lawa,pandai masak plak tu...
Kalau perempuan tak cantik pandai masak
Lelaki akan kata: ntah sedap ke tak tu...

Kalau perempuan cantik main2 miskol
Lelaki akan kata: syoknye!!rindu la tu...Kalau perempuan tak cantik main2 miskol
Lelaki akan kata: ko ni takde keje lain ke??!sibuk ni tau tak!!

Kalau perempuan cantik hantar email hari2 
Lelaki akan kata: sukenyer...!!Kalau perempuan tak cantik hantar2 email 
Lelaki akan kata: asyik2 email dia...boring!

Tuesday, June 14, 2011

hargai dye!!

 
jangan sesekali mengucapkan slamat tggal jka kmu msih mncba
          jangan sesekali menyerah jika kamu msih merasa snggup
         jgn sesekali mngtakan kamu tdak mncintainya lgi jka kamu
                              msih tdak dpat melupakannya


                                       to all
                     hargailah selagi dye ada dekat dpan mata
  kalau dye dh x de,brulah kita sdar btapa pntingnya dye tok kta
 sbb kta akan mla mnghargai sseorg tu bla dye pergi dri hdup kta
                               sesal pun dah x ada makna
                              penyesalan yg tak kesudahan
                     sakitnya hanya ALLAH je yang tahu T_T



Monday, June 13, 2011

perkara yg membuatkan wanita benci lelaki!!

  • MENINGGIKAN SUARA
    ini antara kelemahan lelaki kerana mudah meninggikan suara wlaupun pasanganya tdak brsalah.

  • MAIN KAYU TIGA  
        bab main kayu tiga ini masalah pling besar.wlaupun dh de kekasih,mereka sukar tok setia.apatah lagi kalau di goda,terus sambar tnpa mempedulikan kekasihnya.

  • SUKA "CUCI MATA"
  kebanyakan lelaki sukar mengawal mata.pntang jmpa prempuan  cantik & seksi mulalah mata tu mcm nk terkeluar,walaupun  bersama kekasih,si dia tidak akan peduli.bagi mereka tdak salah kalau sekadar mencuci mata tetapi hati kekasih kenalah jaga juga!

  • EGO
    ini menrupakan msalah pling ketara & merimaskan wanita.keegoan & lelaki mmg tdak dpt di pisahkan.tetapi ada kalanya lelaki menjadikan keegoan sebagai alasan untuk mereka bertindak tnpa mempedulikan perasaan si gadis.tdak salah mempamerkan ego tetapi biarlah kna pada tmpatnya.

  • MENIPU
      masalah yg ketara apabila lelaki suka menipu ataupun memberikan alasan yg tdak munasabah,snggup memungkiri jnji & memberikan alasan yg mereka mempunyai masalah yg x dpt dielakkan padahal mereka enggan melaksanakan janji mereka.ada juga yang sudah berpunya tetapi mangaku solo.sifat menipu & suka berdolak-dalih ini lama kelamaan akan membuatkan semua wanita akan menjauhi anda.

  • CEMBURU BUTA
    orang kata cemburu tndanya cyg,tapi kalau cemburu tak tentu pasa & memanjang saja cemburu,tentu rasa tak selesa juga.harus diingat,bukan semua perempuan suka kekasihnya kuat cemburu.

  • PANAS BARAN
      adoii..masalah yg mebolehkan fobia trhadap gadis apabila mendapat kekasih yg pnas baran.pntang silap sikit,mahu dihambur segala kemarahannya.cuba-cubalah kawal kerana stiap dari kita ada baranya,cuma kena pndai-pndai mengawallah.kalo dh x terkawal sangat,tak payah bercintalah cik abang oiiii!!!

  • PUTAR BELIT
   ramai lelaki yg pakar memutar belitkan knyataan walupun ternyata sememangnya merelah yg bersalah.bagi mereka putar belit ini tak mengapa asalkan si dia mempercayai alasan tersebut & mereka akan terlepas dri kesalahan sndri.sekiranya anda benar2 mnyintai pasangan anda,perkara begini seharusnya tdak berlaku kerana apa akibatnya sekiranya si dia mengetahui juga tipu helah anda suatu hari nanti.

Friday, June 3, 2011

perbezaan antara suka,cayang & cinta



saat kamu MENYUKAI seseorg,kamu ingin memiliki untuk keegoanmu sndiri..
     
saat kamu MENYAYANGI seseorg,kamu ingin sekali membuatnya bahagia & bukan untuk dirimu sndri.


saat kamu MENCINTAI seseorg,kamu akn melakukan apapun untuk kebahagiaannya walaupun harus mengorbankan jiwamu.


 SUKA adalah saat ia menangis,kamu akan berkata "sudah jangan menangis..
  
 SAYANG adalah saat ia menangis & kamu akan menangis bersamanya..


CINTA adalah saat ia menangis & dan kamu akan membiarkannya menangis di bahu mu sambil berkata ,"mari kita selesaikan masalah ini sama2.


pada saat orang yang kamu SUKA menyakitimu,maka kamu akan marah & tidak mahu lagi bicara denganya..


pada saat orang yang kamu SAYANG menyakiti hatimu,kamu akan menangis untuknya..
   
 pada saat orang yang kamu CINTAI menyakitimu,kamu akan berkata "tak mengapa dia hanya tidak tahu yang dia lakukan..

Thursday, June 2, 2011

tanda lelaki cayang..

  •  Apabila seseorg lelaki benar2 jatuh cinta & setia pada kekasihnya dgn ikhlas perubahan sikapnya dpt di lihat dgn jelas.jika teman lelaki kamu sentiasa buat hatimu senang & trhibur
  • itu tndanya dye inginkn perhubungan yg serius dgn kamu.jgn anggap tman lelakimu seorang yg kuat membebel sekiranya stiap msa dye cuba memberi kamu nasihat.itu tndanya dye menyayani perhbugan antara kamu.
  • CEMBURU!!cemburu sebenarnya tanda seseorang itu terlalu menyayangi kamu & tidak mahu ati kamu berubah.bukan bermaksud dye mengongkong kebebasan kamu tetapi dye cuba mengambi brat.
  • ada juga lelaki yg cepat rsa sensitif & mudah marah sekiranya apa yg di perkatanya tdak diambil perhatian lbih2 lgi org yg dye sayangi.
  • lucu tapi hakikatnya begitulah apabila tman lelakimu berperangai tidak ubah sperti anak2 kcik semata2 untuk mndpat perhatian.itu tandanya dye ingin bermanja2 dgnmu.bkan snang lelaki sanggup mngubah sikap machonya kepada seorg lelaki perwatakan manja,hanya tok owg yg dye sayangi shaja.
  • kamu hadapi mslah & owg pertama yg dtg membantumu adalah tman lelaki mu.tndanya dye tdak mahu melihat kamu ssh & rsa tanggungjwab tok membantu 
  • si dye snggup menitiskan air mta demi kekasihnya..bkan semua lelaki snggup menitiskan air mta hnya krana seorg pompuan.tdak kah kamu terharu melhat seorg lelaki yg snggup menitiskan air mata demi kamu.itu membuktikan cintanya bgitu kuat buatmu..
  • dan pergorbanan pling besar menjelaskan btapa si dye menyayangi drimu apabila tman lelaki mulebih memetingkan kamu berbnding drinya.jdi hargailah lelaki & trima mereka seadanya dgn ati terbka..







Wednesday, June 1, 2011

knapa kta masih cyg kn dye walaupun DYE dh tggall kan kita..

  • knpe kta msih  lgi cyg kn dye wlaupun dye tlah tggalkn kta..??
  • knpe kta msih lgi cygkn dye wlaupun dye dh buang kta dri idup dye..??
  • knpe kta msih lgi cygkn dye walaupun dye dh hncurkaan ati kta..??
  • npe ko still cyg dye wlau dye dh pijak cnta ko..??
  • npe ko still cyg dye wlau dye dh runtuhkn mhligai ko..??
  • npe ko still cyg dye wlau dye pergi tnpa belas..??
  • npe ko still cyg dye wlau ko menangis dye pndang ko pnuh bnci..??
  • npe ko still cyg dye wlau dye x pnah pk ssh ko..??


NAPER!NAPER!!ko still cayang dye ???


SEBAB.....

andainya lelaki tahu..

                              andainya LELAKI tahu
   apabila seorang pompuan itu MARAH mmg dye x mampu mengawal perasaanya tapi percaya lah.iu makna nya dye sgt mengambil brat & menyayangi lelaki itu..andainya lelaki tahu apabila perempuan itu CEMBURU  & tdak percaya kan lelaki itu bkan brmkna dye tdak cyg tetapi dye  trlalu cygkan lelaki itu & menganggap anda ank kcik yg msih memerlukn sepenuh prhtian..andai lelaki tahu apabila pompuan itu MERAJUK jgn lah kta dye ngada-ngada,dye bukanya mahu di pujuk dgn wang rnggit atau hdia tetapi cukup dgn prhatian yg boleh wat pompuan rsa dihargai..andai lelaki itu tahu apabila pompuan mngatakan dye RINDU dye bnar2 mksudknnya.apabila berjauhan byangmu sntiasa bermain di mta..andainya lelaki tahu apabila pompuan itu DEGIL dye bkan bermksud tok mnjdi degil tetapi dye mahu melihat sejauh mna lelaki itu mampu bersabar dgn kerenahnya..jadi hargailah seorang pompuan dlm idup lelaki kerana dia di dtgkan bkan dgn kelemahan tetapi dye jga kekuatan untuk menyokong anda membuatkan idup anda lebih sempurna!!

Tuesday, May 31, 2011

HONEYMOON!


                     masa ni kteowg g HONEYMOON kt mlaka..


                                     
                    sblom g mlaka kteowg g KL dlu.jlan2 dekat 
                          sunway piramid..kteowg abezkn msa tok 
                             beberapa ari sblom cti sem sbulan ni..




                       lgipon dye kn last sem ni kt klej 2..
                          2 yg aq nk abezkn semua msa aq dgn dye
                                       

  gmbr ni kteowg dkat DATARAN PAHLAWAN


si jantung hati..

     ni SHAHRUL ANUWAR BIN MOHD UMAR.dye ni penyeri idup aq stlah aq brptah ati dgn buaya darat(x gna pnya jntan).aq dgn dye tlah rasmi pda 2/4..aq bhgia cgt dgn dye..dye dduk dkat puchong.stdy & cos sma dgn aq cma dye dh sem 4.thun ni dye lasty kt klej 2.aq x leh byangkan kalo dye dh abez diploma t.mcmna la idup aq t stlah brjauhan dgn trcyg.pape pon idup msti d truskn..andainya lelaki itu tahu knapa pompuan itu mngalirkn air mata itu bkan mksud dye lemah tpi dye sdang cari kekuatan tok trus tabah mncintai lelaki itu.